frågestund avslutad & här är svaren på era frågor..

fråga: snyggaste killen  i  kalmar ?
Svar :
jadu jag vet inte riktigt det var en svår fråga , det finns ju en massa snygga killar i kalmar så jag vet inte vad jag ska svara på den.

fråga: vilka bloggar läser du ?
Svar :
jag läser kenzas , kissies , paows , dessies & mina vänners bloggar :)

fråga: vilka är dina äkta vänner som du litar mest på ?
Svar :
  lovisa alva johanna & emely ♥

fråga: hur ofta shoppar du ?
svar:  det är olika kanske 2-3 gånger i måndaden.

Vem är du kär ?
Svar:
  jag är inte kär i någon just nu ;)

har du druckit alkohol någon gång ?
svar:
yes.

tycker du om din klass?
svar:
ja det gör jag , den är jättebra alla är supersnälla & roliga vi har alltid kul tillsammans :)

fråga: vilken tjej i åttan i din skola tycker du är söt ?
Svar :
alla är lika söta :)


fråga: pluggis eller en som bara stimmar runt ?
Svar:
om jag skulle beskriva mig själv så är jag nog den som stimmar runt , jag pluggar ganska sällan eller bara när det behövs t.e.x om vi har prov eller glosor.  Men om man vill komma någonstans i livet så måste man plugga också :)  


fråga: har du rökt , med vilka , varför,?
svar :
ja det har jag , men jag tänker inte nämna med vilka & jag vet inte alls varför jag gjorde det , man var lite nyfiken på hur det smakade . Men det är inget jag gör igen !


fråga: vad är det värsta som skulle kunna hända dig?
svar:
  att jag förlorar min familj & mina underbara vänner :(



fråga: om du fick ha sex med vem du ville vem skulle det då va?
svar:
  justin bieber eller chad michael murray från one three hill , dom är grymt jäkla  snygga ! :D

fråga: va kvällen hos alva en av dom bästa på sjukt länge? x)
svar :
ja det var det verkligen , det var så sjukt roligt !  ♥

fråga: om du bara får säga EN vem är din allra allra allra bästa vän?
svar:
  jag kan inte  säga en eftersom jag har 3 stycken , lovisa alva & johanna ;*

fråga: är du kompis med minna & va va det som fick er att glida isär?
svar :
  ja vi är fortfarande  vänner , men vi gled isär väldigt mycket under sommarlovet innan vi skulle börja 7an.  Vi båda fick nya vänner & vi började på två olika skolor. Jag saknar henne jättemycket :(

fråga: snyggaste killen på södra ?
svar:
hihi nu ska jag vara helt ärlig , det är filip i 8an sjukt snygg är han :D


fråga: vem har tuffast / snyggast stil på din skola ? 
svar :
alla har supersnygga stilar . men jag tycker att inez har jättecool klädstil :) 


hoppas ni fick svar på era frågor  ;*

här har ni också en bild på chad michael murray ;)
ååh han är så snyggg !


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0