till min lovisa ..

jag vill bara att du ska veta att jag är så glad att jag lärde känna dig och att vi blev så bra vänner.
du betyder  så mycket för mig gumman , vi har  alltid så jäkla kul tillsammans du får mig alltid att skratta.
Man kan inte vara arg på dig  för du är så otroligt snäll mot mig & alla andra.  Jag skulle aldrig klara mig utan dig , en värld utan min lovisa det skulle inte funka .  tack för alla gånger du har ställt upp för och funnits här för mig jag är verkligen tacksam för det & du vet att vad som än händer så finns jag alltid här hjärtat. Jag kan prata med dig om allting för jag vet att det alltid kommer stanna mellan oss. man ska vara rädd om sina vänner och det är precis det jag är , jag är rädd om dig och jag vill inte att någonting ska hända dig.
alla borde ha en sån fin omtänksam gullig underbar vän som du är.
hoppas du får världens bästa födelsedag för det förtjänar du verkligen
jag älskar dig bästavän ♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

aww, tack så hemskt mycket hjärtat ! du är helt underbar , vad fan skulle jag göra utan dig ? du betyder otroligt mycket BÄSTAVÄN. älskar dig en masssssaaaaaaaaaaaa <3

2010-05-02 @ 21:57:48
URL: http://twolikeone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0