riktigt rolig helg !

Förlåt för en kass uppdatering men det har varit superfint väder nu i helgen så jag har inte haft lust eller tid att blogga. I fredags var jag på kattrumpan med emely & lydia riktigt kul var det :) Sen på kvällen tog vi en kundvagn och körde runt en rondel där alla bilar kör hahah så jäkla kul var det ! Jag sov hos emely också. På lördagen gick jag och emely på stan jag köpte ett par shorts och ett jättefint linne. Denna gången var jag duktig jag köpte inte upp för alla pengarna. Senare på kvällen var vi i oxhagen och där träffade vi två killarna den ena hette mohammed & den andra krash :) Jag cyklade hem vid halv 10 och tog det ganska lungt,sen mötte jag emelie älskling vi cyklade till okq8 men det var så dyrt där så vi cyklade till maxims och köpte godis & chips haha vi cyklade så långt bara för lite godis. Vi skulle ta en genväg egentligen men då var det 2 bommar som var i vägen och vi testade cykla där när vi hade cyklat en bit såg vi att det var översvämning på vägen in till stan så vi fick vända och cykla en annan väg. Emelie sov här inatt vi kollade på avatar men jag råkade somna :(
Förresten, igår när jag och emely skulle ta bussen så fick vi ta den 3 gånger för den stannande aldrig när vi tryckte på stopp knappen haha. Jäkla vilken helg ! :D

nyvakna barn ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0