fredagsmys !

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte hunnit med att blogga & nu när man är ledig vill jag inte sitta & blogga hela dagarna. Iallfall idag har jag varit på stan med emelie , jag skulle kolla efter en bikini och jag hittade en som var supersnygg men den var inte så snygg på så jag struntade i att köpa den. Hittade istället ett par leopard tights sjukt snygga & ett linne. Tyvärr kan jag inte ta kort på det jag köpte för pappa har med sig kameran till Italien , men jag ska försöka ta kort på det när han kommer hem om jag inte glömmer det. Nu ikväll har jag haft lite fredagsmys med min kära mamma & bror riktigt mysigt vi åt lite gott & pratade om allt möjligt. Men jag ska nog sova nu så vi hörs imorgon godnatt ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0