riktigt tråkigt väder!

hejsan !
så himla tråkigt väder det har varit idag bara regnat hela dagen. Men dagen har jag tillbringat hos emely vi har bara kollat på film och tagit det lungt.
åh det finns verkligen ingenting att göra när det regnar det enda man kan göra är ju typ att sitta inne och tråka som bara den !
Iallfall imorgon blir det emely igen då ska vi nog gå en runda på stan eller så drar vi till smedby men det beror på vädret , men jag tror faktiskt det skulle regna imorgon "/
förresten idag fick jag en ny parfym och en mascara  tack mammi ♥
och sen fick jag mina nya gladiatorskor och en bikinitopp som jag skickade efter för ett tag sen.
men nu ska jag sova vi hörs imorgon godnatt sovgott snyggisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0