imorgon drar jag till danmark !

Hej förlåt om jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte haft tid.
måndags: va jag på ölandsdjurpark med emely och hennes kusin det var jätteroligt ! :)
igår : sov jag över med mina saknade älsklingar lovisa & alva som jag inte träffat på en måndad :( 
det var superskoj ♥
idag : har jag varit med emely älskling , sebbe och nico vi va hos emely och kollade på skräckfilm det va mysigt och roligt haha jason :)  men nu måste jag packa för jag mamma pappa och victor ska till danmark imorgon det kommer bli riktigt kul ! så jag kommer inte blogga mer nu förrens på söndag kanske bara så ni vet.  Lite senare ikväll ska jag nog kolla film med bror så vi hörs på söndag igen puss ha det bra allihopa ♥
bild på mig och min bror ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0