.

som ni kanske har märkt så har jag tagit en bloggpause jag orka inte sitta lika mycket vid datorn nu när det är sommar :)
men jag slänger upp ett inlägg nu. 
Idag fyller min bror år och släkten har varit här och vi har ätit jättegod mat.
Grattis till världens bästa bror jag älskar dig ♥
Senare på kvällen cyklade jag och emely till kattrumpan där vi träffade emelys kusin så vi pratade lite med henne och så. Vid 8 tiden hängde jag med emelie w till maxi och nu sitter jag här vid datorn och har precis dushat. Imorgon drar jag till getterö med emely. Lovisa älskling kom hem från thailand igår jag har saknat den tjejen supermycket :(
Men nu ska jag krypa ner i min sköna säng och sova så vi hörs någon dag . godnatt på er sovgott ;*
och jag älskar vädret så himla underbart !


Kommentarer
Postat av: sandra

kan du inte visa en bild på hur din gaderob ser ut ? :)

2010-07-19 @ 21:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0