borgholm .

Hejsan , idag har jag tillbringat min dag med min kära mamma & pappa vi har varit i borgholm och kollat runt lite jag hittade en jättefin navelpiercing som fick följa med hem idag tack mamma :) efter att ha kollat runt lite i borgholm åkte vi och badade skönt som bara den för idag har det varit riktigt varmt ute ungefär 33 grader. Sen på hemvägen åkte vi förbi köpstaden och där köpte jag ett par gladiator skor för halva priset grymt snygga va dom tack igen mamma (L) jag kom hem för några timmar sen och nu har jag precis ätit. Imorgon bär det av till getterö med emely ska bli sjukt kul :) Snart ska jag ut och möta emelie så ni får ha det så bra pusss ♥

bild på skorna jag köpte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0