hej på er snyggingar.

Va ett tag sen jag bloggade nu men i lördags kväll kom jag hem från köpenhamn det var verkligen jätteskoj där , jag träffade även en tjej som hette lineete hon var riktigt snäll och jag saknar henne så jävla mycket ! vi gick upp hotelltaket om kvällarna och satte hos där och bara pratade om precis allting och sen sprang vi runt i den stora staden och försökte komma upp på dom högre hotelltaken men det gick inte haha :) men det var verkligen mysigt och jag hoppas att jag får träffa henne igen även fast hon bor i danmark :( Jag och min familj gjorde lite allt möjligt i köpenhamn vi shoppade , åkte på sån här båt tur och kollade runt på vad som fanns i kbh . Det var superskoj där ! När jag kom hem sen på lördagen så kom min älskling emelie wernesson till mig vi va ute och gick och pratade om allting mellan himmel & jord och jag måste säga att det var skönt. På söndagen var jag med emely vi träffade några i oxhagen jag sov hos henne till igår och då var vi också i oxhagen och träffade några jag orka inte skriva alla namnen för vi va ganska många men det var jättekul :) och sen sov jag hos emely inatt igen och idag ska jag va med  emelie w & emelie ö ♥

jag & lineete ;*
i love you ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0